Sitter hos en kompis.

Hejsan !

Just nu sitter jag hos en kompis.
Jag har nyss ätit , det var aas gott <3
Jag vet seriöst inte vad jag ska skriva..
Men aa, idag så har jag varit i skolan det var as chill.
Vi hade fotboll på idrotten som då var den sista passet.
Det var kul att spela fotboll <3
Haha, fast alla var så himla bra på fotboll, utom jag .... HAHAHA ! ;)
En gång så var jag as nära att göra mål, fast jag sköt för högt .. så det blev inget ..
Sedan så åkte jag, Ruthy och Linda till stan.
De skulle köpa örhängen, fast jag hade glömt att ta med mig pengar såå .. :/

Amen, nu ska jag vara med min kompis som tjatar helaaa tiden på att jag INTE ska blogga. För att hon tycker att det är sååååå tråkigt ;)
Så nu ska jag gååå !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0