Klart !

Japp, nu så har man packat färdigt, ätit , tittat på tv ett tag och ska gå och borsta tänderna om en stund :P
Aaa, det var ju inte mycket saker man skulle packa till imorgon, det fick bli .. Fotbollskor eller så ska jag ta några andra, mjukisbyxor ( spelar inte i short , kanske börjar regna ;) ) , t-shirt, och så ska jag kanske ta en vattenflaska imorgon på morgonen.

Mamma vill att jag ska gå och borsta tänderna nu , haha jag MÅSTE lägga mig tidigt från och med ikväll säger hon. Fast jag vet ju att jag ändå inte kommer och somna så att ja :D
Hon tycker att det är svårt att väcka mig i tid till skolan :P     Visste ni en sak ?, att jag ALDRIG har vaknat själv. Det måste alltid vara någon i huset som ska väcka mig :) , asså det är ju kul att man inte behöver vakna själv , men samtidigt jobbigt :P Om mamma är borta en dag så vaknar jag typ klockan 10.00 och så missar jag skolan.

En fråga .. Brukar någon väcka er ?, i så fall tycker den personen att det är jobbigt ? :P

Nu så måste jag gå och borsta tänderna dåe, så vi syns. Och se till att svara på frågorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0