Jag se på ..

Yes, jag ser på film.

Den är på Spanska, fast den är översatt till persiska ( det språket jag pratar hemma )
Hihi, den är as bra, så ni kanske vill kolla på den på youtube ? Fast den är inte översatt till någon språk alls utom spanska på youtube, a men iaf, den heter " Cuidad Con El Angel " kolla på den ! Hihi :D

Ojj, en sak till !

Jag fick preeecis veta att de hade ringt från Norrskenets Friskola, de hade sagt att jag skulle få börja där nääästa måndag , alltså inte nu på måndag ..
Jag vet inte vilken klass jag ska få börja i än.. hihi jag har glömt att fråga mamma :P
Det kommer att bli kul :D
Jag tror INTE att alla vet detta än .. men en sak !! , Jag ska INTE byta skola pga att jag inte tkr om nån i klassen .. för jag gillar alla mina vänner ..
Men det finns några vänner som jag kommer att sakna MEST !
Här kommer de : Filippa ( Limpa <3 ), Johanna ( Hanna <3 ), Matilda ( Tilda , inte MATEIST <3 ) Ida ( Hihi, jag brukar kalla dig för Ida <3 ) <3 :'(

Skriver mer seenare ..

D': ..


Kommentarer
Postat av: Mahsa

Rubriken : Jag ser på ....

2011-05-04 @ 22:01:42
URL: http://mahsaraoufi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0