Glaad ?, MEN JA !!!<3

Häjjsan alla ♥

Jag är skitglad just nuu !
Gissa varför ? ;)
Hihi, för att jag ska börja på Norrskenets Friskola ♥
Var där och kollade runt lite :)
Det var faktiskt jätte bra där ♥
Jag pratade lite med rektorn och med en annan tjej som "näääästan" var som en rektor :)
Hon höllde på och pratade ganska längeee faktiskt :P
Hon berättade lite om skolan och om reglerna och så :)
De har mycket idrott där.
Inte för att jag tycker om idrott då , men...
Ja, men aa .. jag fick typ en blankett, som jag skulle fylla i och sen skicka till de , eller så fick jag fylla i den där och ge den till de ;)
Ja, jag fyllde i den och den där tjejen sa att hon skulle kolla med lärarna och sen bestämma vart jag fick bööörja alltså i 6a eller 6b :)
Jag fick också önska den klassen jag ville börja i .
Ni får inte veta vilken jag önskade än .. hihi det ska jag "försöka" hålla hemliiigt ;)
Och förresten , Johanna följde med dit och kollade :P ♥
Vi höllde typ på att asgarva . jag vet inte varför liksom .. det fanns ju inget roligt att skratta åt heller .. men vi bara skrattade på ..

Japp , sen gick vi runt med rektorn och kollade runt lite där .
Det var en bra skola ..
Jag träffade några vänner där som jag typ inte träffat på skitlänge , jag kände nästan inte igen de :(♥

Aa, sen var det dags att åka till den gamla skolan igen för att vara där resten av dagen då :(
Vi väntade typ på bussen som gick från Björksgatan i typ 20 minuter -.- .. haha , fast det hände många saker under tiden vi väntade xD
A, juuuuste .. det kom en gammal tant dit typ . Och hon stod där och ba glodde på mig och Johanna .
Vi skrattade typ ihjäl oss ..
Och jag gnällde hela tiden ( Ville att bussen skulle skynda sig ), oså heeeelt plötsligt så sa den där tanten ba .. : Ja men , ibland kan man gå till busshållplatsen för tidigt ...
Hon var typ AAAS hes, så vi började att skratta typ åt "ingenting" igen ..
Så hon ba : Visst var det roligt , det jag sa ? :D
Jag och Johanna EXPLODERADE av skratt den här gången xP

Haha, kulkulig dag i alla fall ♥
Ja, o sen så kom jag hem .. och så har jag nyss ätit middag .. det blev tacos idaag .. = GOTT ♥
Jah, och imorgon blir det att fara och bada med Johanna, Filippa, Dilan och kanske Matilda  ♥
Aja , fett kul vi kommer o ha det :)

Ja men nu ska jag faktiskt sluta skriva , orkar inge mer .. ska typ gå och sova nu .. haha första gången jag sover så tidigt .. kanske ;)


Puss o godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0