Oupss ..

Nämen ojjdå :S
Shiiitt asså , jag har märkt att det faktiskt var ganska länge sen jag sist bloggade :/

Men jag hade VERKLIGEN  ingenting att blogga om den senaste månaden tp.
Oså orkade jag inte heller.Men jag tänker gå och lägga mig nu, men jag tänkte göra någonting innan ... som att .. blogga t.lx ? ^^


Nu ska jag tp berätta lite om dagen ;) :


Idag så vare ju skola , ( det äre ju varje dag då men .. ) , först tänkte jag och några kompisar fara och bada :)
Men sen bestämde vi oss för att fara till stan istället ...

Först så på morgonen så hade vi musik ... :/, det var as tråkigt ...

Sen så hade vi svenska :S , dåligt med i alla fall bättre än musiiiik .. :D
Jamen, vi höllde tp på att jobba om Astrid Lindgren på svenskan ..


Efter svenskan så hade vi lunch =) , haha, men det var ju tp ... god mat idag :D

Men sen så efter lunchen , så hade vi Spanska osen så idrott .
Och efter det så for Jag, ♥Johanna♥, ♥Ida♥ och ♥Matilda♥ till stan ..
Hehe , alla glodde på oss , för vi tp asgarva ;)



Hihihihi, men jag ska tp gå och lägga mig nu =)
JAG LÄNGTAR TILL SKOLAN IMORGON ! , gissa varför ? .. :D
Hehe, jo för att ... det .... är .... FREDAG :D ♥
Men , jag ska tp försöka blogga imrn också ... ♥






Jamen .... ♥ Godnatt Alla ♥

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0