Ska snart ..

.... packa och gå till bilen !

Japp, jag ska snart packa och gå till bilen för att vi ska fara och bada :)
Det regnar som värst här uppe , så vi ska inte bada på ett ute bad.

Förlåt för att jag inte bloggade igår, det var inte för att min syster lånade min data utan vi for till mammas kompis och var där till 12 på natten typ .. ?
Så därför hann jag inte blogga.
Igentligen så tänkte jag packa igår men hann inte med det heller , fast det går ju alltid så fort för mig att packa och de så jag kan göra det nu !

Jag ska berätta lite grann om dagen , men det blir inte ett långt inlägg för jag måste skynda mig ;)

Dagen började med att jag vaknade helt enkelt :P
Sen så åt jag frukost , var inne på Facebook ett tag .. och nu bloggar jag !
Och förresten Elisa gjorde oboy , och hällde det på mit huvud .. BARA för att jag inte orkade leka med henne just då ! -.-

Iaf så ska jag gå och packa nu !
Kommer kanske att blogga efter badet .. och jag kommer såklart att berätta hur det gick med att lära Elisa att simma.


Byee ^^ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0