Kollar och kollar !

Japp, jag kollar på kläder och smycken som jag kanske ska beställa från olika hemsidor, ibland är det kul att kolla på kläder och det från hemsidor .. men BARA ibland !

Jag har inte hunnit blogga nånting alls dem senaste dagarna . Det beror inte på att jag inte har orkat eller nå .. utan jag har haft fullt upp !
Jag har varit ute ganska mycket .. har även varit med Filippa och Johanna ! <3
Min " Kompis " Setareh kom också och hälsade på från Stockholm. Hon ska bo hos mig !
Vi har varit och badat på en utebad igår :)
Det var jätte varmt ute .. ganska soligt så jag har faktiskt bränt mig :(

Men hon är för det mesta med sina gamla kompisar .. så vi är som inte alls med varandra ! :)
Jag gillar inte folk som glömmer bort sina vänner efter att ha träffat nya , och jag tror inte att nån heller gillar det ..
Nog om det !

Imorgon ska jag vara på ett ute bad .. och bada .
Igår hade jag ju glömt bort att ta med mig solkräm . Men imorgon ska jag verkligen inte glömma bort det :D

Jag bränner mig ganska snabbt i solen faktiskt , och det är inte lätt för mig att bli brun heller, men hur är det för er ? .. Är ni som mig , eller blir ni bruna snabbt ?

Kommentarer
Postat av: Filippa

´- haha ! blandar ihop dagarna xD

Jag ska till stan imorgon och åka till stugan på lördag xp

2011-06-16 @ 20:50:50
URL: http://fiilippigaast.blogg.se/
Postat av: Filippa

Haha, ja det ska du ;D

2011-06-17 @ 17:43:39
URL: http://fiilippigaast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0