Har ..

... Varit hemma hela dagen ! , fett tråkigt.
Men ja, jag tror inte att jag kommer att gå ut imorgon heller .. tänker verkligen inte bränna mig igen , för det håller typ på att bli bra nu :D
Tänker inte berätta om dagen så mycket , för om jag gör det så kommer jag att skriva vad jag har ätit ! , för jag har bara ätit och ätit idag !
Vill inte äta , men mamma tvingar mig , för att jag har kommit ner 2 kg sedan jag brände mig :O Och det är för att jag inte klarar av att vara så ful , med illröd ansikte . Därför åt jag ingenting i 3 dagar och resultatet blev så att jag kom ner i kg ! :)


Jaja .. just nu väntar jag på att maten ska bli klar :)
Setareh och hennes mamma har varit och hälsat på några kompisar idag , de kommer hem sent ikväll .. typ 00.00 ? :o

Jag tänkte iaf berätta en sak i detta inlägg , nåt viktigt .. enligt mig som typ gillar att blogga :D : 

Jag kommer att blogga ganska mycket dem här dagarna p.g.a att jag kommer vara hemma ganska mycket , men bli inte förvånad om jag inte bloggar i typ 1-2 dagar ibland .. för att min syster lånar min dator för att hennes är sönder , hon kommer att låna min dator tills hon köper en ny .. det ska hon göra snart som tur. Hon är hos oss ibland fast inte så mycket så hon brukar ta hem datorn till sig själv ibland ! 

Jag tyckte att det var viktigt att berätta det här eftersom att jag har förlorat många läsare sedan jag " halvslutade " att blogga ! 
Jag vill att ni ska veta att jag inte kommer att sluta blogga . OM jag nu gör det någon gång så kommer jag att skriva om det här på bloggen såklart ! 
Så om du tycker att det är intressant att läsa min blogg så kika gärna in varje dag :)

Ska gå nu ! 

Bye ^^♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0