.

Hejsan !

Jag mår inte bra idag ! , med det menar jag inte att jag mår illa eller så utan jag har varit ute i solen och ...... bränt mig :(
Jag kan inte ens kolla på mitt ansikte . Igår hann jag ju inte blogga p.g.a det. I onsdags så var jag och Setareh och badade .. och jag brände mig ganska mycket .. jag var typ rosa hela dagen .. fast dagen efter gick det ju bort. Och jag gick ju då och badade med Setareh igår också .. Och den här gången så brände jag mig i hela ansiktet ! Jag var helt illröd igår . Det röda har gått bort idag som tur , fast det svider asmycket , och det värsta är att jag typ har blivit LITE skrynklig i ansiktet :(
Men jag hoppas på att det ska gå bort så snart så möjligt ! :D

Det var det , dagen då .. jag har ätit frukost . Ska kanske till stan idag .
Det är ju helg idag så dem stänger lite tidigare så jag får väl skynda mig om jag nu ska dit ;)


Bye , bye ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0