:D

TjenaTjena !

Jag tänkte att jag skulle berätta om igår lite grann för det har hänt ganska mycket.

( Igår )


Först på morgonen så ringde jag till Filippa och undrade om jag kunde vara med hon och Johanna, det gick bra.
Jag cyklade till Filippa sen så cyklade jag, Filippa och Johanna till DollarStore, sedan så cyklade vi till nån lekpark , satt där och åt chips och en massa gott.
Sen så cyklade vi till mig och så hämtade jag pengar, så cyklade vi till MacDonalds , gott :)
Efteråt så cyklade vi till Johanna och fyllde vattenballonger och hoppade studsmatta.
Men sen så blev det tråkigt så vi bestämde oss för att gå till stranden, där så hittade vi platta stenar typ, och vi kastade macka , det var typ kul :P
Sen så cyklade vi hem till mig och var med Elisa ( min systersbarn ) ute för det var jätte fint väder.
Aaa, sedan så cyklade Filippa och Johanna hem.

Vi hade as kul :D
Jamen resten av dagen var jag med Elisa då och vi gjorde en massa ute.

( Idag )

Jag har ätit frukost bara :P


Men nu ska jag gå då, hejdå vi ses <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0