Sitter här med ...

Hejsaan !

Nu är vi framme i Stockholm , eller vi kom fram för lääääänge sen , men jag orkade inte blogga just då för jag var så trött :o
Iaf så sitter jag här med Setareh just nu , vi ska strax se på fiiilm :D

Dagen då ..
När vi kom fram , så vilade vi typ en stund. Sen så åt vi lunch , sedan så cyklade jag och Setareh till Ica och köpte godiiiiis och glass :P På väg hem så tappade hon sina nycklar fast hon märkte typ inge .. inte jag heller ! .. Men när vi kom hem så behövde hon sina nycklar så hon letade typ öööööverallt men hon hittade inte dem , så vi var tvungna att cykla tillbaka och leta efter dem i regnet :( Fast vi hittade dem till slut :D :D :D

Haha, men filmen började nu .
Så jag bloggar senare då !


PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0