Orkar verkligen inte ha 2 bloggar ...

Ja, asså från början då jag fick den här dumma ideen om att ha 2 bloggar så tänkte jag att jag inte skulle skriva samma saker i båda bloggarna ! .. Men nu inser jag hur svårt det är typ .. FAST ATT DET BARA ÄR BÖRJAN -.-
Men av nån hdsjfbzjmdhb anledning så vill jag inte heller ta bort den andra bloggen , så jag gör såhär att jag bloggar samma :D Alltså att jag gör ett inlägg på dden här bloggen , kopierar den och klistrar in den i min andra blogg.  Men dem ska inte ha samma utseenden typ. Ska ha en annan header och design på den andra :P

Dagen då -

Min syster skjutsade mig in till stan 15:30 :o
ALLTSÅ HADE JAG BARA PÅ MIG EN HALVTIMME !
Fast jag hann ju ändå med mycket ... elr så inteeee ! Hann faktiskt bara gå in på Monkei ... ;)
Sen kom min syster , Elisa , mamma och hennes kompis .. och vi gick in på MAX och åt .... gott !

Och just nu tjatar mamma på att jag ska städa mitt rum :( , stackars mig !

Iaf så ska jag dra nu , byee !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0