Konstigt , jag bloggar 2 ggr om dagen :O

Haha, kanske inte för vissa men för mig faktiskt !, DET ÄR VERKLIGEN KONSTIGT ATT JAG BLOGGAR TVÅ GÅNGER PÅ EN DAG !
Jag bloggar för att jag gillar det, men ibland så blir jag trött på det .. Alltid när jag ska starta en ny blogg ( Som jag nu har gjort 5 563 gånger ) så är det typ roligt. Jag tänker ba : Jag ska blogga varje dag nu , och jag gör det typ i en vecka fast sen så tröttnar jag på det .. och sen börjar jag blogga igen sen.
Vet inte varför jag är så ;o För det är inte kul att tappa besökare , och det är ju det jag gör just nu så ..
Men jag GILLAR att blogga så då gör jag det med eller utan besökare ! Och jag tröttnar på det när jag vill också ;)

Aja , jag har funderat på att byta blogg till Devote ... fast jag vet inte typ ..
Har hört att det typ är lättare att blogga där och sånt .. Man kan ju prova ;)
Men jag ska då inte ta bort den här bloggen, till och med om jag börjar att blogga på Devote :D

Värst vad den här inlägget handlade om bloggar och sånt , men ja .. har ju ingenting annat att göra just nu.

Var ju på MacDonalds och åt , det var gott ! .. FAST JAG SPYDDE NÄSTAN EFTERSOM ATT JAG SÅG TYP 3 ASKORTA HÅRSTRÅN SOM VAR VID POMMES FRITSEN ( Stavning ) . Dem var typ längst ner i den dära paketet (?) som det är pommes frites i ! Åh gud vad äckligt ! Typ ögonfransar var det :s

Men det var i alla fall gott.
Vet inte om jag vill äta där nå mer , men liksom varför inte ? Kollar igenom allt först nästa gång :)
Vill typ inte tänka på det nå mer .. och att jag åt det å allt också :o .
Skriver inte mer om det.


Men iaf så ser kvällen ganska tråkig ut för mig ikväll , så direkt efter att jag loggat ut från Blogg.se nu ska jag starta en blogg på Devote och kolla hur det är om jag ska fortsätta blogga där så skriver jag här vad den heter :D


Byee ^^

Kommentarer
Postat av: Ida

Visste inte att du hade blogg Masha!!! :D

2011-07-08 @ 22:37:09
URL: http://piiwii.blogg.se/
Postat av: Ida

Hahah okeej ;)

Jag brukar blogga ibland, gör oftast nya bloggar..

2011-07-09 @ 15:30:41
URL: http://piiwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0