..

Hejsan !

Äntligen hemma <3
Kom fram igår kväll :)
Jag vet att jag inte har bloggat på tp lääänge men jag har inte hunnit ..
Det har häänt as mkt typ två av dem sakerna är att vi missade flyget till Turkiet , oh det andra att jag fyllde år.
I present fick jag en Iphone 4 , en väska, Converse , och klääääder <3

Ajuste jag tänkte också säga att jag ska byta blogg ..
Ja, till den bloggen jag har jjust nu , alltså " Mahsas.devote.se " . Det är faktiskt lättare att blogga där .
Igentligen så tänkte jag intee byta blogg , för jag tänkte ladda ner nån app så jag kunde blogga från mobilen , för jag gillar inte att blogga genom sms annars oså ...
Men den appen som jag ville ladda ner fanns typ intee så jag laddade ner nnån app så jag kunde blogga med Devote och det fanns <33
Så från och med idag så bloggar jag på Devote :D


// Mahsa <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0