....

Hejsan ! :) , snart så ska man till MacDonalds och äta , inte middag utan " lunch " x)
Men ja jag brukar ju vara uppe till 07 nånting på morgonen så jag äter lunch och middag senare än vad man gör !
Iaf så ska blogga lite snabbt här , för mamma ropaaaar.
Dagen har i alla fall varit bra, vaknade tidigt idag :o Åt frukost , ringde Emmy , hon skulle dra till stranden med några , jag skulle också följa men sen så insåg jag att jag faktiskt inte skulle hinna så jag stannade hemma ist !
Fast saknar henne så sjukt mkt .. ville följaaa !

Sen typ efter några timmar så gick jag ut , åkte Skateboard .. kul :D
Vill ha en Waveboard , jag kanske får en när jag fyller år ? <33
Jamee, nu hinner jag inte skriva nå mer ,  för mamma är typ sur nu :o






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0