Yeyy ...

Jag är asglad idag ♥

För mamma kollade typ nån hemsida där man skulle skriva in sig på skolan ..
Förresten skolan heter Norrskenets Friskola :)
Oså börjar de ju alltid 08.30 ♥♥♥
Och jag har några vänner där också .. ♥
Är ju typ glaaaad ♥

Men jag kommer sakna alla vännerna i tunaskolan såklart D: ♥
Men jag hatar ju alla läraren där också (tunaskolan).



Amen, nu tror jag att jag ska berätta litegrann om dagen ....

På morgonen var jag as trött.
Fast jag vaknade i tid till slut ( fast med tvång ) , inte för att det alltid är så där då men..men..

Jamen, nu fortsätter jag då ..
Vi hade idrott som första lektion, det blev " Tunatestet "  grymt tråkigt var det.

Efter det så hade vi Spanska , inte kul vi jobbar fortfarande med släktträdet , vi ska typ klippa ut bilder på hela släktet , puh... astråkigt ju !

Men sedan så hade vi No, det var ju i alla fall roligare än alla andra No lektioner som vi brukar ha 3 gånger i veckan typ :)
Men ja, vi blandade ihop några saker , en av de ändrade färg , den var as läskig .. typ x).

Och sen var det ju lunch, hihi.. oh idag så slutade vi efter lunch ♥ - grymt kul alltså.
Jao , och nu så sitter jag ju hemma och kollar på en film, bloggar .. och har kul ♥
Amen, vi syns väl imorgon, hejs ♥


- Mahsa.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0