Yeees !, äntligen ♥

Just nu sitter jag hemma och är bara glad , och tycker att det låter fett najjs att vi ska åka till Stockholm imorgon ♥

Jag har packat lite smått ..
För vi ska inte vara där längre än 4-5 dagar typ :) ♥
Jag är typ JÄTTE glad .. för att  ; 1. Man kan shoppa mer i Stockholm .. än här i luleå :D ♥, 2. Det är varmare där än här ♥

Thiihihihihih, längtar, längtar .. längtar ♥♥♥
Jag brukar inte blogga så mkt .. hihi , jag vet ! ♥, men jag kommer att blogga mindre när jag är där , för jag tror inte jag kommer orka blogga så mkt där borta ♥
Och om det inte blir så , så kommer jag ju att blogga MER ♥, för det finns mer att skriva om där =) ♥

Haha, men i alla fall .. jag ska inte skriva nå mer för Elisa ♥ vill att jag ska se Robin Hood med henne -.- ! , haha ♥
Jag Lovar er att blogga ikväll eller imorgon innan vi åker ♥
Så, nu ska man gå och se Robin Hood med Elisa ♥



Hehe, här är en bild på " Robin Hood ", jag måste säga att jag aldrig sett den .. hoppas den är bra i alla fall , om ni har sett den , isf är den bra ? ;)



Vi ses ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0