Vi ska snart ..

Ja, vi ska snart fara till luleå :)
Men först så ska vi fara till stockholm från Eskilstuna och hälsa på några vänner , sen ikväll eller imorgon så ska vi BÖRJA fara till luleå =)

Jag längtar tp , saknar vännerna så JÄTTE mycket <3
Tp det första jag ska göra när jag är tillbaka är att vara med vännerna .....
Men det blir ju oxå svårt att åka ifrån alla vännerna man har här :( <3
Aja, men jag ska tillbringa mycket tid med de idag , så att jag ska sakna de mindre i alla fall :'D

A, men i alla fall , just nu sitter jag här med Setareh och Elisa , och ser på Familjen Guy .. eller hur man nu stavar det xP
Det är typ kul <3
Okej , nu ska jag berätta hur det är här i Eskilstuna ..
Det är typ en bra stad .. och det ser typ ut som om det är större än Luleå ..
Men det känns typ inte som hemma .
Jag vill TILL luleå , nununununununu <3
Jag vill TILL vännerna, nununununununu <3
Nu ska jag sluta skriva .. för nu ska jag packa upp min RESVÄSKA typ ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0