Test ;)

Jå, här får ni då en liten test , som jag ska fylla i nu ! ;)






10 saker du ska göra i sommar 
* Bada
*Resa ( kanske ) 
* Bli brun
* Äta glass
* Cykla
* Kanske spela basket
* Vara med kompisar
* Gå på marknader :)
* Luleåkalaset <3
* Ha det braoo :D

9 saker du längtar efter
* Sommaren
* Resa en massa till olika länder <3
* Flytta till nån annan stad :)
* Bli 18
* Bli stoooor och sluta gå i skolan (A)
* Sommarlov
* Tills jag får en ny mobiiil
* Sjuan , för då får vi egna datorer på skolan <3
 
8 saker du stör dig på 
* Folk som typ skryter om sina saker .
* Folk som inte vågar stå för vad de säger..
* De som tror att bara de har allt bra i världen .
* Massa onödiga regler i skolan .
* När folk säger en sak men inte menar det :/
* Onödigt dyra smycken .
* Att vissa har allt och andra inget..
* Då jag måste städa mitt rum ! :(

7 saker du inte klarar dig utan
* FACEBOOK
* Kompisar
* Choklad
* Familjen
* Datorn
* Kläder ?
* pengar.

6 saker du önskar att du inte gjorde
* Att jag sover så mkt ;/
* Ibland då jag köper ONÖDIGA saker ;/ 
* Sitter så mkt vid datorn .
* Säger ett ord fel .. säger om , säger om ... efter 5 gånger blir det räätt x)
* Får slut gratis sms .
* Då jag jäspar som en galning på morgonen x/

4 saker du aldrig kommer glömma
* Sommaren , varje år.
* Sommar minnerna .
* Då jag spillde oboy över hela Emma ! :oo 
* Då mamma satte in majs påse med aliminium i mikron, och det höllde på att brinna .

4 saker du önskar du var bra/bättre på
* Att göra läxorna ! :D
* Sitta mindre vid datorn .
* idrott
* Redskap

2 saker du oroar dig över
* Att få Ig i någonting tp ..
* Förlora en nära vän.

1 datum du aldrig kommer glömma
* 17/7 2010 <3





Hehe, den var tp jobbig ! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0