Sitter ...

Hejjjsan ..


Just nu sittter jag här med Filippa .. vi sitter vid varsin dator och bloggar ♥
Det är typ kul häär .. :D

Jag och Andrea var och fixade våra naglar typ.
Haha, vi har typ lösnaglar på.. men det e ju aaas jobbigt att skriva med de ..
Haha, Filippa sitter och tänker på vad hon ska skriva .. ♥

Ja , men Eve, Andrea och Elin spelar typ Air Hockey ♥
Ska typ gå och vara med nu ..
Oså ska jag se om Filippa är klar med sitt inlägg nu .
Så hon också kan följa diiit x) ♥

Filippaa : Vad ska jag skriva om ?
Jag: Du ska skriva om mig ..
Filippa : inget svar ...
Mahsa : Väntar på svar ?
Filippa: Men gud vad mycket du skriver ...

Jamen , nu ska jag gå .. Eller så inte .. ska vänta på Filippa tills hon blir klar med sitt bloggande ♥
Väntar..väntar..väntar .. orkar inte vänta mer ..
Onödigt inlägg men aa ..


- Mahsa ♥

Kommentarer
Postat av: Filippa

det är inte fel på min camera inte.. jag hade bara fel effekt.. xp jag märkte det när jag kom hem xd

2011-04-17 @ 12:52:02
URL: http://fiilippigaast.blogg.se/
Postat av: Mahsa

Hahah, om jag var du skulle jag inte ändra på effektet .. xP, men asså den är ju grym om den typ kan ändra på hårfärget :o ♥

2011-04-17 @ 13:15:26
URL: http://mahsaraoufi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0