Om några timmar ...

Hehe, eftersom att vi ska åka bil till stokholm så kan man ju bestämma själv när man vill åka , typ vilken timme eller minut som helst ..
Så mamma sa att vi skulle åka på fredag morgon istället ;)
Fast det blir ju oxå ganska jobbigt också ..  haha, men bara för mig .. för jag kan tydligen INTE gå upp klockan 05.00 på morgonen D:
Men det får väl bli så då ;)

Haha, men jag har oxå fixat mina naglar idag :)
De blev faktiskt ganska bra , fast inte så bra på bild som de är i verkligheten :o
Tänkte lägga in några bilder på de :D ♥
Haha, jag tänkte inte lägga in nån bild på de innan jag målade de , men sen kom jag på att jag faktiskt skulle göra det xP
De ser GANSKA ut att göra , haha, men jag lovar er att det inte var det xD
Hållde på så mkt med de så att jag nästan spydde D:
Men jag ska göra om naglarna så igen , ta bilder för varje steg .. och lägga upp på bloggen ♥
Men det får bli nästa gång då =)

Här får ni bilderna ♥ :


Haha, det är inte lösnaglar heller , jag har bara målat vitt där uppe .. det kommer att bli lättare för de som har NÅLNAGELLACK, finns att köpa i Japan :), fast jag har inte varit där .. jag har beställt från internet xP, jag kan kanske skriva vad hemsidan heter i nästa inlägg ♥ ( om jag hittar den ) .



....




Blev de bra ? :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0