Men gud -.-

Asså det är så himla TRÅKIGT att bila till olika städer här i Sverige -.-
Ja, men asså Sverige är ju typ som en gurka ... och vi är ju på väg till Stockholm , så då måste vi typ förbi ALLA städer här i Sverige , och det är så himla JOBBIGT .

Ja , men i alla fall , just nu är det 136 km kvar till stockholm , vill bara komma dit .. det är mörkt och jobbigt ! -.-
Förresten , vi ska hem till mammas kompis , och hon har en barn i min ålder :D
Jag känner hon , haha men det kommer ju bli kul <3
Asså om jag ska vara ärlig så orkar jag faktiskt inte blogga just nu , jag längtar, längtar och längtar till vi är framme .. och det är väl snart <333

Amen , nu ska jag vara inne på Facebook , och spela lite där .. och ha liiiiite tråkigt , thihihihi <3




Kommentarer
Postat av: Julia :)

Asså du måste skriva en motivering annars är du inte ens med och tävlar

2011-04-24 @ 11:48:50
URL: http://floows.blogg.se/
Postat av: Mahsa .

Oj, ja jag kom på det senare .. jag ska gå och skriva en motivering nu :)

2011-04-24 @ 14:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0