---

Hihi, kom typ inte på någon rubrik men a ..

Just nu sitter jag hemma , gick inte till skolan idag .. för att .. jag försov mig :O
A, det händer ganska ofta .. men idag försov jag mig as länge så jag slapp skolan :) (GLAD)

Jag har ju typ skit tråkigt just nu , vill typ gå på stan ! ♥
Fast jag vet inte om jag ska dit idag .
Ska ju typ få tag på någon först .
Det är ju aldrig roligt att gå på stan själv .. Eller hur ? ♥

Eller så om jag inte får tag på någon ska jag gå ut med Elisa ♥




Oj , förresten jag har gjort en ny header .
Jag suger på att göra det :'(
Ska få hjälp av nån kompis typ .

Fast jag orkar inte heller mer header .
Jag får as ont i ögonen ..
Och jag är så hiiiiiimla dåligt på det så att jag blir stolt över att ha gjort en header , ( den jag har nu ) haha, typ fulaste headern , någonsin .

Men jag ska inte byta till nån annan , tills jag lär mig x) ♥


Oxå funderar jag på att göra en ny kategori om dagen outfit ! :)
Tycker ni jag ska göra det ?




Vi ses senare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0